תפריט

טיפול הקפאת שומן (או המסת שומן בקור) הוא הליך ייחודי וחדשני, המאפשר לכם להיפטר מעודפי שומן קטנים. הטיפול כולל שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אשר פוגעת והורגת תאי שומן, דרך תהליך מבוקר של הקפאה בוואקום בטמפרטורה של 10- מעלות. לאחר כ – 6 שבועות, תאי שומן שהוקפאו ייצאו באופן טבעי דרך מערכת השתן, מה שיוביל להצרת היקפים וחיטוב אופטימלי של אזורים שונים בגוף.

טיפול הקפאת שומן יכול להתאים לאנשים עם מצבורי שומן קטנים, ובעיקר לכאלה שעוסקים בספורט ומקפידים על תזונה בריאה. באמצעות טיפול זה, ניתן להצר היקפים ולחטב אזורים כגון:

  • בטן עליונה ותחתונה
  • מותניים (או כמו שנהוג לכנות אותן "צמיגים")
  • ישבן
  • גב עליון ותחתון
  • ירכיים

הצמצום המקסימאלי אותו ניתן להשיג בכל אזור – הוא הפחתה של עד 7 ס"מ.

אורכו של טיפול אחד הוא כשעה בערך, אך מומלץ לבצע לפחות שלושה טיפולים . חשוב להדגיש, כי למרות שניתן לצמצם היקפים באמצעות הקפאת שומן, היא איננה תחליף לפעילות גופנית ולהקפדה על תזונה בריאה. למעשה, הקפאת שומן מהווה השלמה לשניים האחרונים.

טיפול הקפאת שומן – יתרונות

לטיפול בהקפאת שומן ישנם מגוון יתרונות חשובים. הנה כמה מן הבולטים שבהם:

  • הטיפול איננו כואב ולא גורם לסבל – מלבד אי נוחות הטיפול בהקפאת שומן איננו כואב או גורם לסבל.
  • טיפול בלתי פולשני –  לעומת פרוצדורות אחרות של ירידה במשקל (כגון קיצור קיבה למשל), הליך הטיפול בהקפאת שומן הוא בלתי פולשני. ההתערבות המשמעותית היחידה בטיפול, היא הצמדת 2 זרועות של מכשור מתקדם אשר גורמות להקפאה באזורים מבוקשים (ידיים, קרסוליים, מותניים, ישבן, בטן וכו').
  • אין צורך בהכנות מקדימות לטיפול – מטופלים אשר עוברים הקפאת שומן אינם נדרשים לכל הכנה מוקדמת. הם יכולים פשוט להגיע ולבצע מיד את הטיפול. מה שכן, חשוב להתייעץ מול גורם מקצועי ולבצע בדיקת התאמה לטיפול.
  • חזרה מהירה לשגרה – לאחר סיום הטיפול ניתן לחזור מיידית לשגרה ללא כל צורך בתקופת התאוששות.
  • טיפול החף כמעט מתופעות לוואי – מלבד אדמומיות ואי נוחות רגעיים, אין כמעט תופעות לוואי אשר נובעות מן הטיפול.

טיפול הקפאת שומן לעומת טיפולים דומים אחרים

טיפול הקפאת שומן, הוא איננו היחידי שתוקף והורג תאי שומן. ישנם גם טיפולים אחרים שעושים זאת. למשל: המסת שומן בחום, המסת שומן בגלי רדיו ושיטת ה – ליפוליזיס (הזרקתן של מספר תרכובות כימיות שונות).

עם זאת, קיים הבדל משמעותי בין טיפול הקפאת שומן לבין שיטות הטיפול הנ"ל. ההבדל הוא בכך שהשיטות האחרות אינן הורגות רק תאי שומן, אלא עלולות גם להרוג תאים ורקמות נוספים כגון כלי דם, תאי עצב ועוד.

כפי שציינו קודם, טיפול הקפאת שומן איננו מצריך הכנות מוקדמות (מלבד פגישת ייעוץ לבדיקת התאמה לטיפול). לצד זאת, כאשר הולכים לבצע הקפאת שומן בפעם הראשונה – ישנם מספר דגשים שחשוב מאוד לשים לב אליהם:

  • איכות המכשור המשמש לטיפול: כדי לדעת שתזכו בקבלת טיפול איכותי (ולא רק מקצועי), חשוב שתבחנו את איכות המכשור אשר באמצעותו תתבצע הקפאת השומן (ובטח בבטח – אסור לכם להסכים לטיפול במידה שיש לכם חששות כלשהן). אבל איך יודעים אם המכשור איכותי או חלילה מזויף? האמת – זה דיי פשוט. ואחת התשובות היא: וודאו כי קיים רישיון של משרד הבריאות (אמ"ר) .כמו כן שימו לב לעלות הטיפול, עלויות טיפול זולות במיוחד עשויות להצביע על מכשור באיכות ירודה, ובמקרים מסוימים – גם על מכשורים מזויפים אשר עלולים לסכן את בריאותכם!
  • מוניטין וניסיון של המוסד בו מתבצע הטיפול: אם היה מדובר ברכישת מטריה, אז הנורא מכל שהיה קורה לכם הוא להירטב בגשם בגלל שהיא לא איכותית. אך כשמדובר בהקפאת שומן, טיפול שנוגע ישירות לבריאות שלכם – זה כבר סיפור אחר. כאן אין מקום לטעויות. ולכן, אם אתם מתכננים לבצע הקפאת שומן – חפשו אחר מוסד בעל שם ומוניטין גבוה וכמובן תוודאו שאתם בידיים מקצועיות באמת.
  • ידיעה והכרות עם כלל גורמי הסיכון הפוטנציאליים: כפי שכבר אמרנו גם קודם, טיפול הקפאת שומן נחשב לתהליך בטוח. אבל זה בטח לא אומר שאתם לא אמורים לדעת את כל מה שקשור לסיכונים בריאותיים פוטנציאליים. בקשו מהצוות המקצועי המטפל את כלל המידע שאתם חייבים לדעת. מדובר בבריאותכם האישית – וזה לא משחק.

לסיכום, הקפאת שומן היא טיפול ייחודי שיכול לסייע לכם לצמצם היקפים. אך חשוב שתזכרו: לא מדובר בתהליך שמחליף דיאטה ותזונה נכונה. ובכל מקרה – דאגו להתייעץ מול גורם מוסמך ומקצועי לפני שאתם מתחילים טיפול. והכי חשוב – שתמיד תהיו בריאים ומאושרים.

בהצלחה!

נגישות