תפריט

עם שינוי הנורמות של טיפוח הגוף הגברי, גברים כאמור הפכו למודעים יותר למראם האישי. עם השנים הם החלו לאמץ לעצמם שיטות שונות להסרת שיער הכוללות – הסרה באמצעות גילוח, מריטה, שעווה ושיטות נוספות. כאשר טכניקת הטיפול בלייזר נכנסה לתמונה, היא צברה תאוצה בעיקר בשל העובדה שהיא השיטה היעילה ביותר להסרת שיער לטווח ארוך. כיום, הסרת שיער בלייזר לגברים נחשבת לשיטה הפופולארית והאידיאלית ביותר להסרת שיער. היא מייצרת תוצאות אחידות הנשארות לאורך זמן (ואף לצמיתות) ובסופו של יום בהשוואה לכל השיטות האחרות שקיימות בשוק, הסרת שיער בלייזר לגברים נחשבת גם למשתלמת ביום בטווח הארוך.

הסרת שיער ברשת מרפאות פרופורציה באמצעות מכשיר ה- "סופרנו טיטניום"

מכשיר הסופרנו טיטניום (Soprano Titanium) מבית חברת אלמה (Alma lasers) הוא המילה האחרונה בתחום טיפולי הסרת השיער בלייזר. מכשיר זה, אשר פועל בטכנולוגיית SHR חדשנית, הופך את תהליך הסרת השיער ליעיל וקצר מאי פעם!

עבור המטופלים, מדובר בחוויית טיפול נעימה ונוחה יותר אשר אינה כרוכה בכאבים כלל. מבחינת מכוני הקוסמטיקה ומרכזי הטיפול להסרת שיער בלייזר, סופרנו טיטניום היא שדרוג מצוין המשלב בין בטיחות ליעילות מקסימאלית. אנחנו ברשת מרפאות פרופורציה גאים להיות חלק מ- חוד החנית בטיפולי הסרת השיער בלייזר לגברים (ובכלל).

מכשיר ה"סופרנו" החדשני שכבר הגיע לרשת המרפאות שלנו, כולל שיטת טיפול בלייזר שטרם נראתה כמותה: ידית מתקדמת המשלבת בין 3 אורכים של גלי לייזר הפועלים יחדיו. כל אחד מהגלים האלה, בנפרד ובמקביל, מתמקדים בשכבות שונות של העור ובחלקים אנטומיים שונים בזקיק השערה. בזכות זאת, טיפול הסרת השיער הופך ליעיל מאי פעם, והודות לשימוש בטכנולוגיית קירור מתקדמת ה – "מגע קור רציף" (ICE Plus) הוא גם הופך לנטול כאבים ו"מחסל" את החששות מהופעתן של כוויות.

מה חשוב לדעת על טיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים באמצעות מכשיר ה"סופרנו טיטניום"

מכשיר ה"סופרנו טיטניום" הינו הראשון מסוגו המגיע עם שני מחברים (שזה ידיות הטיפול של המכשיר) במקום עם אחד בלבד. לעניין ישנן מספר משמעויות: תמרון וגמישות יתר במהלך הטיפול, חיסכון בזמן שלוקח לבצע אותו וכמובן השגת יעילות טיפול מקסימאלית.

בהמשך לעובדה כי הטיפול מתבצע באמצעות 3 אורכי גלי לייזר, נעבור ונפרט כעת על כל אחד מהם ובעיקר על יתרונותיהם למהלך הטיפול:

  • אורך גל מסוג ALEX 755 ננומטר – אורך גל זה מסייע לשפר את ספיגת קרן הלייזר בפיגמנט (צבע) המלנין. תוך שילוב עם מערכת הקירור המתקדמת, ה -"מגע קור רציף" ( 'ICE PLUS') שהזכרנו, הוא הופך את הטיפול לאידיאלי בטווח הארוך עבור גוונים וסוגי שיער שונים (ובמיוחד עבור שיער בהיר ודק)
  • אורך גל לייזר 810 ננומטר – אורך גל זה מאפשר חדירה עמוקה של קרן הלייזר היישר לזקיק השערה. כמו כן, משום שהוא נקלט במלנין (הפיגמנט שהזכרנו קודם) בדרגה מתונה יחסית, הוא מתאים ובטוח לגווני עור שהם כהים יותר. כאמור, לאורך גל זה ישנה יכולת חדירה עמוקה לזקיק השערה ועל כן הוא אידיאלי להסרות שיער בזרועות, ברגליים, באזור הלחיים והסנטר.
  • אורך גל לייזר YAG 1064  ננומטר – המאפיין המרכזי של אורך הגל הזה היא ספיגה נמוכה במלנין שבעור. משום כך הוא נחשב כאידיאלי לטיפולי הסרת שיער עבור גברים (ונשים) בעלי גוון עור כהה. בנוסף, כאשר אורך הגל YAG 1064 נמצא בפעולה, הוא מייצר טמפרטורה המגדילה את שטח הטיפול מה שתורם במיוחד להתייעלותו. ולבסוף, בדומה לאורך הגל 810 ננומטר, גם ה – YAG 1064 חודר אל עומק זקיק השערה. רק שבמקרה שלו, הוא אידיאלי במיוחד להסרות שיער בבית השחי ובאזורים אינטימיים אחרים.

נוסף על כל זה, מערכת ה"סופרנו" נחשבת כאידיאלית עבור הסרות שיער ממקומות קשים ומאתגרים. בזכות אביזר קצה ייעודי בעל שטח טיפולי דק, ניתן להגיע ולבצע הסרות שיער באזורי הנחיריים, האוזניים והגבות. נוסיף ונאמר כמובן, כי הסרת שיער בלייזר לגברים יכולה להתבצע בעוד המון אזורים אחרים בגוף: אצבעות הרגליים, אצבעות הידיים, אזור הבטן, אזורי הגב והכתפיים, אזור המצח, אזור המפשעות, אזור הישבן, אזורי גב כף היד והרגל, אזור הגב (העליון התחתון) ואזורים נוספים.

בניגוד לכך, ישנם אזורים בהם הטיפול אינו מומלץ כמו הקרקפת, אזור האשכים, מעל או מתחת לגבות ובסמיכות לפי הטבעת.

למי מתאימים טיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים?

הסרת שיער בלייזר לגברים יכולה להתאים לבני 20 ומעלה. עבור גברים שגילם הוא פחות מ – 20, נמצא כי טיפולי הלייזר הינם פחות יעילים דווקא. עבור גברים מבוגרים יותר הסובלים משיעור יתר (שיער) גבר שנים, הסרת שיער בלייזר היא בבחינת בשורה של ממש.

למי לא מומלץ לבצע את הטיפול?

למרות שניתן להתחיל טיפולים מגיל 20, הסרת שיער בלייזר לגברים אינה מתאימה לכל אחד. כך למשל, לגברים בעלי צבע שיער ג'ינג'י, בלונדיני או לבן – לא מומלץ לבצע הטיפול. במקרה שלהם, משום שלא קיים אצלם פיגמנט, לקרן הלייזר יהיה קשה לזהות את זקיקי השערה. בנוסף, הטיפול אינו מתאים לחולי סרטן שעוברים כימותרפיה ולאנשים שנוטלים תרופות מסוימות אשר יוצרות רגישויות בעור.

האם ישנה המלצה למספר טיפולים מסוים?

מספר הטיפולים עשוי להשתנות ממטופל למטופל, והוא תלוי בסוג השיער, בגילו של המטופל, בצבע השיער וכמובן באזור שבו מתבצע הטיפול. בגדול, אין איך לדעת את כמות הטיפולים המדויקת, כיוון שכל מטופל ומטופל מגיב לטיפול באופן שונה. עם זאת, הסטטיסטיקות מלמדות כי מספר הטיפולים הנדרש ינוע בטווח שבין 5-20 טיפולים. אך שוב, זה יהיה תלוי בגנטיקה, בסוג ובצבע השיער, בגילו של המטופל וגם – באופי התוצאה שהוא רוצה להשיג (ישנם גברים המחפשים רק לדלל מעט בעוד אחרים מעדיפים להיפטר מהשיער לצמיתות).

מי הם האחראים לביצוע הטיפול?

בדומה לטיפולי אסתטיקה אחרים, הסרת שיער בלייזר לגברים צריכה להתבצע ע"י אנשי צוות מיומנים ומוסמכים בלבד. אצלנו ברשת מרפאות פרופורציה, הטיפולים מתבצעים ע"י צוות מיומן ומקצועי, בפיקוח רפואי. ובהמשך להסבר על מערכת ה"סופרנו" שנכנסה אלינו לרשת,

חשוב להדגיש שהיא קיבלה רישיון אמ"ר (שזה רישיון עסק לייבוא או ייצוא של מכשירים ואביזרים רפואיים) ממשרד הבריאות הישראלי.

לסיכום, הסרת שיער בלייזר תוכל לאפשר לכם להשיג עור חלק ורענן ולהיפטר (לגמרי) מתחושוות החוסר נוחות והנעימות של שיעור יתר. ומעבר ליצירת מראה אסתטי ויפה יותר, הטיפול גם מסייע בהפחתה של כמות הזיעה בגוף ובמניעת התעסקות מיותרת בשיטות טיפול שרק גורמות לכאב ומורידות מכם כסף (במקום את השיער) כמו גילוח, שעווה, מריטה וכו'. לצד זאת, חשוב כמובן לזכור, כי לפני שאתם ניגשים לביצוע הטיפול, עליכם לקבוע פגישת ייעוץ והתאמה אל מול גורם מקצועי מוסמך

נגישות